خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن آبادی به ایلنا خبر داد؛

پیگیری مسائل مربوط به تجمع معلمان در اولین جلسه هفته جاری مجلس

یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسایل مربوط به تجمع معلمان مقابل مجلس و موانع بوجودآمده برای آن در نخستین روز کاری مجلس در هفته آینده خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با تاکید بر اینکه مجلس خانه واقعی ملت است٬ تصریح کرد: مقابل مجلس باید جایگاهی‌ درست شود که اقشار مختلف برای بیان مطالبات خود بتوانند در آن تجمع کنند و از این طریق حرف‌های خود را به گوش نمایندگان برسانند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید با تجمع‌کنندگان برخوردهای قهری شود٬ افزود: برخی اقدامات و برخوردهای خشن امری اشتباه است و ما باید به شیوه‌های مختلف به دنبال شنیدن حرف مردم باشیم و همچون طبیبی که بیمارش به او مراجعه کرده، باید پذیرای مطالبه‌کنندگان باشیم.

وی در مورد تجمع معلمان در مقابل مجلس و موانع به وجود آمده در مورد این تجمع ادامه داد:  اگر برای مواجهه با این تجمع اقدام نامناسبی صورت گرفته، حتما باید در مورد آن عذرخواهی شود و اگر افرادی در تجمع یاد شده بدون ارتکاب جرمی بازداشت شده‌اند٬ باید  هرچه سریع‌تر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

 این نماینده مردم در مجلس نهم اشاره داشت: ما در اولین روز کاری مجلس شورای اسلامی (یکشنبه هفته آینده)  این مسئله را پیگیری خواهیم کرد، همانطور که در صحن علنی آقای ابوترابی‌فرد به وزیر کشور در اینباره تذکر دادند.

کد خبر : ۲۹۲۳۴۵