خبرگزاری کار ایران

غریبانی به ایلنا خبر داد؛

فعالیت دفاتر استانی دو حزب اصلاح‌طلب

رییس بعدی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: انجمن اسلامی مهندسین و مجمع نمایندگان ادوار در روزهای آینده شورای مرکزی خود را معرفی می‌کنند.

علی‌محمد غریبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ابراز امیدواری کرد با فعالیت‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 94 با لیست واحد حضور پیدا کنند.

غریبانی که به زودی پس از کمیجانی٬ به عنوان دبیرکل مجمع اسلامی مهندسین٬ ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را به عهده می‌گیرد درباره فعالیت‌های انجمن اسلامی مهندسان گفت: این تشکل یکی از پنج تشکل اولیه تشکیل دهنده گروه‌های خط امام بود که به مرور گروه‌های دیگری به آن اضافه شدند و امروز به نام شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان شناخته می‌شود.

غریبانی تاکید کرد در روزهای گذشته انجمن اسلامی مهندسان مسئولان خود را در استان خراسان معرفی کرد و برنامه‌های مشابهی برای استان‌های دیگر کشور داریم که به زودی اعلام می‌شود.

نماینده سابق مجلس در باره مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: مجمع ادوار نمایندگان مجالس در راستای خط امام تشکیل شده؛ گرایش اصلاح‌طلبی دارد و در مسیر احیای جمهوریت و نهادینه کردن قانون و پیگیری آزادی بیان حرکت می کند.

غریبانی که مسئولیت واحدهای استان‌های مجمع نمایندگان را بر عهده دارد٬ همچنین خبر داد که مسئولان استانی این حزب اصلاح‌طلب نیز در بسیاری از استان‌ها انتخاب شده‌اند و به زودی به اطلاع مردم خواهند رسید.

کد خبر : ۲۸۸۶۴۷