خبرگزاری کار ایران

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با ایلنا:

دستور مدیران سیما برای نپرداختن به صلح امام حسن(ع) قابل پذیرش نیست/پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۲۴۱

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما، گفت: اگر رسانه ملی بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات و سیاست ایشان در مورد تیم مذاکره کننده، برنامه سازی کند، مصادیق قطعاً توسط شورای نظارت پیگیری خواهد شد.

رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یکی از دستگاه‌های تحت نظر رهبر معظم انقلاب باید نگاه ایشان در مورد مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده را ملاک قرار دهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر صدا و سیما بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات و سیاست ایشان در مورد تیم مذاکره کننده، برنامه سازی کند قطعاً این اقدام مورد انتقاد جدی است و مصادیق این مسئله در شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی خواهد شد.

وی همچنین در مورد انتشار خبر دستور اکید مدیران صدا و سیما به تهیه کنندگان برای اینکه هیچکس درباره صلح امام حسن چیزی نگوید، در یکی از رسانه‌های کشور، افزود: اگر چنین خبری مستند و واقعی باشد قابل پذیرش نیست، شورای عالی نظارت قطعاً مسئله را پیگیری خواهد کرد و این مسئله ای است که به آسانی نمی توان از کنار آن گذشت.

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز