خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری در جمع خبرنگاران:

وضعیت پرونده پاساژ علاءالدین تا یک‌ماه‌ آینده مشخص می‌شود

رییس دیوان عدالت اداری گفت: سعی می‌کنیم ظرف یک ماه آینده پرونده پاساژ علاءالدین روشن شود٬ که بخشی از آ‌ن به زمانی که کارشناسان باید نظر بدهند٬ باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ محمد جعفر منتظری رئیس دیوان  عدالت اداری در حاشیه همایش سراسری قوه قضاییه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد قوه قضاییه، گفت: در این مورد باید از مردم سوال کنیم. از ما که بپرسید می‌گوییم عملکرد قوه قضاییه خوب است اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم باید بگوییم که عملکرد دستگاه قضا نسبت به گذشته بهتر شده٬ اما تا رسیدن به مرحله مطلوب  راه زیادی را داریم.

وی در مورد پرونده پاساژ علاءالدین گفت: سعی می‌کنیم ظرف یک ماه آینده این مساله روشن شود٬ البته بخشی از آ‌ن به زمانی که کارشناسان باید نظر بدهند٬ باز می‌گردد. بنابراین ما تلاش کردیم این بخش را هم کوتاه‌تر کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری در مورد شکایت فرهنگیان از آموزش و پرورش به دلیل معوقات گفت: این شکایت‌ها زیاد است و باید با تعامل با وزارت آموزش و پرورش٬ شکایت‌ها از این دستگاه کاهش یابد.

وی در خصوص اعدام شیخ استخاره گفت: اخبار ویژه را از من نپرسید. حکم که نهایی شد آن را اعلام می‌کنیم.

منتظری در خصوص شکایت از سازمان ثبت در خصوص پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی گفت: این شکایت‌ها به ما اعلام شده و رسیدگی خواهد شد

کد خبر : ۲۸۶۸۰۲