خبرگزاری کار ایران

ولی‌زاده در نشست مشترک احزاب با وزیر کشور:

خانه احزاب نباید به محل استفاده اشخاص تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۶۴۷

ولی‌زاده گفت:‌خانه احزاب نباید به محل استفاده اشخاص تبدیل شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی زاده به نمایندگی از احزاب اصولگرا گفت: وزیر کشور به شکل نوبه ای از احزاب دعوت کرد اما در این نشست‌ها احزاب سلیقه‌ای انتخاب شدند. در واقع شخصیت‌های حقیقی به اسم حزب در نشست با وزارت کشور دعوت شدند.

ولی زاده گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد که دوباره وزارت کشور محل تاخت و تاز احزاب اصلاح طلب شده و قرار است خانه احزاب در پناه اصلاح طلبان تشکیل شود. ما در آستانه انتخابات هستیم اما انتخاب آقای کواکبیان به عنوان دبیر موقت خانه احزاب برای او تبلیغ محسوب شد در حالی که خانه احزاب نباید به محل استفاده اشخاص تبدیل شود .

طرفی دبیر کل حزب ثقلین اهواز نیز در این نشست گفت: واقعیت امر این است  که مباحثی که از سوی دبیران مطرح شد نشان از عمق مشکلات تحزب دارد .

وی بااشاره به اقدامات جنگ افروزانه دولت سعودی در یمن اعلام کرد جریاناتی علیه ایران و دیگر کشورهای جبهه مقاومت اقدام نموده که نیازمند هوشیاری مسوولان است .

دبیر کل حزب ثقلین اهواز در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات داخلی استان خوزستان که ارتباط چندانی با مباحثی مربوط به احزاب نداشت بر رفع مشکل بی آبی استان خوزستان تاکید کرد.

طرفی در پایان با انتقاد از اینکه مدیران استانی امکان تصمیم گیری ندارند از دولت درخواست کرد درراستای تحقق این مهم تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز