خبرگزاری کار ایران

کمیجانی در نشست مشترک احزاب با وزیر کشور:

وزیر کشور فضای امنی برای فعالیت انتخاباتی فراهم کند

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از وزیر کشور خواست فضای امنی برای فعالیت انتخاباتی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری در نشست مشترک احزاب با وزیر کشور به عنوان نماینده یکی از احزاب مستقل ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نشست گفت:انشاء الله در سال جاری مهربانی و محبت را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی با اشاره به عناوین اصولگرا و اصلاح طلب عنوان حزب خود را وحدت گرا نامید و در ادامه با اشاره به وعده‌ای که در خصوص در نظر گرفتن مکانی برای احزاب داده شده بود نسبت به عدم تحقق این مهم انتقادکرد.

مرتضوی کیاسری افزود: براساس پیشنهاد ده سال پیش قرار بود روز شهادت شهید بهشتی به عنوان روز احزاب و یک هفته پس از آن نیز به عنوان هفته احزاب اعلام گردد .

وی با اشاره به نقش شهید بهشتی در تحزب گفت: آنچنان که شهید بهشتی می‌فرمود، حزب معبد من است و چه زیباست آن حزبی که معبد خود را مشهد خود سازد .

در ادامه این نشست فرج کمیجانی به عنوان نماینده یکی از احزاب اصلاح طلب نسبت به عدم تحقق وعده تاسیس دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان‌ها انتقاد کرد.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با انتقاد از عملکرد سلیقه‌ای برخی مدیران اظهار کرد:از وزیر کشور تقاضا دارم فضای امنی برای فعالیت انتخاباتی فراهم کند .

وی ادامه داد: همه احزاب در کشورمان خود را مقید به تمام 175 اصل قانون اساسی می‌دانند و نه بخشی از آن .

وی ادامه داد: ما می‌دانیم مجری قانون اساسی رییس جمهور است و بنا بر تقسیم وظایف، مسوولیت برخی از امور نیز بر عهده وزیر کشور می‌باشد، از این رواز وزیر محترم درخواست داریم در خصوص آنجه که به ایشان مربوط است، همت گمارند .

کد خبر : ۲۸۶۶۳۳