خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در واکنش به پدر داماد احمدی‌نژاد:

دچار خیالات دایی جان ناپلئونی شده اید

صادق زیباکلام به اظهارات پدر داماد محمود احمدی نژاد و دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی و واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا٬ احمد خورشیدی در مصاحبه‌ای گفته بود که دولت «اتاق فکری» دارد که سخنان زیباکلام و کرباسچی از آن بیرون می‌آید.

در متن نامه صادق زیباکلام خطاب به خورشیدی آمده است:

جناب آقای احمد خورشیدی آزاد، دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی
با سلام و تحیات و آرزوی قبولی طاعات

به دنبال سخنان آقای غلامحسین کرباسچی در ضیافت افطاری جناب آقای رئیس جمهور در طرفداری از آقایان میرحسین موسوی و کروبی، حضرتعالی در یک نشست مطبوعاتی و در مخالفت با آن اظهارات و علیرغم آنکه بنده درآن ضیافت توفیق حضور نداشتم، پای بنده را هم به میان می‌کشید.

در مصاحبه‌تان مدعی شده اید که: «اطاق فکری درون دولت یازدهم تشکیل شده و بیانات آقای کرباسچی بعلاوه نظرات بنده در خصوص اسراییل بخشی از تولیدات آن "اتاق فکر" می‌باشد.»

محض اطلاع حضرتعالی، آخرین بار که بنده آقای کرباسچی را زیارت نمودم فکر می‌کنم سه سال پیش بود در یک مجلس ترحیم در مسجدی در شهرک غرب؛ اگر ارتباط مابقی اعضای آن «اتاق فکر» هم اینگونه باشد، در آن صورت آن «اتاق فکر» بیش از آنکه در عالم واقعیت وجود داشته باشد٬ مولود خیالات دایی جان ناپلئونی است.

فرموده‌اید که «اظهارات صادق زیباکلام در خصوص اسراییل حساب شده و برنامه ریزی شده است.» جناب آقای خورشیدی آزاد، اگر هم حساب و کتاب و برنامه ریزی پیرامون اظهاراتم در خصوص اسراییل وجود داشته باشد، همچون داستان وجود «اتاق فکر در دولت یازدهم»، بنده خودم هم از وجود آن بی‌خبرم.

کد خبر : ۲۸۶۶۱۶