خبرگزاری کار ایران

شکری در مخالفت با فانی:

چرا به نمایندگان می‌گویید با فرماندار هماهنگ کنید

نماینده مردم تالش گفت: شما وقتی رای می‌گرفتید با نمایندگان کار داشتید٬ اما حال که نوبت بیان مشکلات رسیده٬ می‌گویید با فرماندار هماهنگ کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود شکری در مخالفت با فانی گفت: دغدغه نمایندگان از 25 خرداد 93 شروع شده بود و 4 بار دغدغه جامعه فرهنگی درجلساتی با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد.

نماینده مردم تالش با اشاره به تاکید پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) بر اهمیت علم گفت: وقتی من به ژاپن سفر کرده بودم از آنها سوال کردم که دلیل پیشرفت کشور ژاپن چیست و آنها گفتند شان بالای آموزش و پرورش به شکلی که حتی پزشک متخصص دوست دارد در آموزش و پرورش فعالیت کند؛ و هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ جایگاه اجتماعی از هر شغل دیگری بالاتر است.

شکری با انتقاد از اینکه ما سال به سال در آموزش و پرورش توجیه می‌کنیم، گفت: در این مدت هیچ سوالی از آقای وزیر نکردم٬ چون معتقد بودم باید با این دولت همکاری کرد. اما اطرافیان ایشان مناسب نیستند. به عنوان مثال مدیرانی که امروز در استان‌ها منصوب شده‌اند٬ افراد ضعیفی هستند که به جای مدیران باسابقه و خبره آمده‌اند.

وی گفت: بخاطر 200 میلیون تومان یک مدرسه تخریب شد و دانش آموزان آن مدرسه آواره شدند.

شکری با انتقاد از مدارس چند پایه گفت: کدام مدیر آموزش و پرورش حاضر است فرزند خود را به این مدارس بفرستد؟

نماینده مردم تالش با انتقاد از وضعیت بیمه فرهنگیان گفت: معلمان می‌گویند یک چهارم مبلغی که در مدارس غیرانتفاعی هزینه می‌شود را به ما بدهید. کیفیت آموزش و پرورش را بهتر می‌کنیم.

وی با انتقاد از کفاش٬ معاون پرورشی آموزش و پرورش گفت: ایشان به جای رسیدگی به امور پرورشی از نمایندگان ایراد می‌گیرد.

شکری با انتقاد از وزیر آموزش و پرورش گفت: شما وقتی رای می‌گرفتید با نمایندگان کار داشتید٬ اما حال که نوبت بیان مشکلات رسیده٬ می‌گویید با فرماندار هماهنگ کنید.

کد خبر : ۲۸۵۹۰۵