خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

توهین کنندگان به مسئولان٬ چکیده انقلاب را هدف گرفته‌اند/ قوه قضاییه ورود کند

نماینده مجلس نهم گفت: افراد وابسته به گروه‌های خاصی‌٬ چکیده انقلاب را هدف گرفته‌اند و در جهت ایجاد سد برای چهرهای بزرگ نظام٬ به هر ملعبه‌ای دست می‌زنند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ با اشاره به اینکه رییس جمهور و رییس مجلس٬ تبلور اراده ملت هستند؛ گفت: توهین به این بزرگان٬ توهین به اراده ملت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: این گروه «خود حق پندار» و رادیکال٬ گوش همگان را با اهانت به مسئولان و بزرگان نظام پر کرده‌اند و علیرغم اینکه اصلی‌ترین وصایای شهدا٬ بها دادن به ولایت فقیه و منویات ایشان است٬ و علیرغم اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی و وحدت دولت و ملت اعلام کرده‌اند

پیرموذن تصریح کرد: اینها فقط استمرار اهداف اقتصادی و منافع خودشان را در نظر گرفته‌اند و جز ایجاد شر و مشکل برای دولت و مجلس٬ در جهت عدم موفقیت نظام در تعامل عزت‌مدار با دنیا٬ کاری بلد نیستند.

وی افزود: این افراد که وابسته به گروه‌های خاص هستند٬ چکیده انقلاب را هدف گرفته‌اند٬ در جهت ایجاد سد برای چهرهای بزرگ نظام٬ به هر ملعبه‌ای دست می‌زنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: اینها روزی پشتیبان رئیس جمهور پیش بودند که پروژه ایران هراسی را در دنیا کلید زد و با قهرش٬ ولایت فقیه را نیز رنجاند. اما اینها بدانند با وجود عملکرد مردم در 24 خرداد 92 چیزی عایدشان نخواهد شد و تردید نکنند با این عملکردشان بیش از پیش از مردم دورتر خواهند شد٬ همچنانکه مردم یار  قانون و آرمان‌های انقلاب و رهبری می‌شوند.

وی ادامه داد: اینها خواسته‌های کسانی را پیش می‌برند که در پی دنیازدگی و استمرار قدرتشان هستند و از مداحی برای ایجاد تشنج در مراسم ملی استفاده می‌کنند و حرف‌هایی می زنند که با احساسات و باورهای ملی و دینی سازگار نیست.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند؛ «مرام ما اهل بیت(ع) گذشت و محبت است محبت برای آنان که به ما ظلم کردند و گذشت نسبت به آنان که حق ما را خوردند.» لذا اینها اگر پیرو اهل بیت(ع) هستند رویه اهل بیت(ع) را پیش بگیرند٬ نه اینکه برای نظام و کشور و بزرگان انقلاب مشکل ایجاد کنند.

پیر موذن در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم همچنان که مکتوب از رئیس قوه قضاییه خواسته‌ام ورود کند و با تشنج آفرینان مراسم‌ مختلف برخورد شود و دستگاه قضا با کسانی که در پی توهین و جسارت و اقدامات غیر قانونی هستند و بر چهره نورانی اسلام و قرآنی انقلاب خدشه وارد می‌کنند٬ تا حصول نتیجه نهایی برخورد کند٬ چراکه اگر سکوت پیشه کنند٬ این بی‌حرمتی و اهانت دامن همه را خواهد گرفت.

کد خبر : ۲۸۴۸۱۳