خبرگزاری کار ایران

حسینی به ایلنا خبر داد:

سفر قریب الوقوع اعضای کمیسیون امنیت ملی به مرز‌های کشور

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس، از سفر اعضای این کمیسیون برای بازدید از مرز‌های جنوب شرق و شمال غرب کشور خبر داد.

سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با ابراز تأسف از به تعویق افتادن سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به جنوب شرق کشور، تصریح کرد:  اعضای کمیسیون یک‌شنبه این هفته در نشستی ویژه به ریاست علاء‌الدین بروجردی و با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون امنیتی وزارت اطلاعات و مسئولان ذی‌ربط مرزی وزارت کشور و مرزبانی ناجا، آخرین وضعیت مرزبان‌های شرقی و غربی کشور  را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، با اعلام خبر بازدید قریب الوقوع اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از مرز‌های شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور، ابراز امیدواری کرد با این سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مناطق جنوب شرقی کشور،  نمایندگان از نزدیک با روند اجرای طرح انسداد مرزها در مرزهای جنوب شرق کشور آشنا شوند و در این رهگذر مشکلات و موانع موجود در مسیر پیشرفت این طرح  مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

حسینی با توجه به هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، از افتتاح دو بیمارستان با حضور وزیر بهداشت و درمان در منطقه زهک و هیرمند حوزه انتخابیه خود خبر داد.

کد خبر : ۲۸۱۲۹۵