خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

سیاست‌های انتخاباتی دولت به صورت شفاف در همایش فرمانداران بیان شد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در همایش فرمانداران سراسر کشور سیاست‌های دولت در ارتباط با انتخابات به صورت شفاف بیان شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن مقیمی در پایان همایش دو روزه فرمانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره این همایش گفت: این همایش دو روزه که با حضور همه فرمانداران سراسر کشور برگزار شد، رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، دبیر شورای نگهبان، دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی، معاون امنیتی و برخی مسئولان نقطه نظرات خودشان را نسبت به مسئله انتخابات، اجرا و نظارت بیان کردند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در این همایش سیاست‌های دولت در ارتباط با انتخابات به صورت شفاف بیان شد و انشاالله با چنین سیاست‌هایی ما بتوانیم انتخابات پرشور مردمی با حضور حداکثری را برگزار کنیم.

مقیمی تصریح کرد: به همه دستگاه‌های دولتی و مدیران در این همایش تاکید شد که رعایت بی‌طرفی را داشته باشند و علاوه بر این اجازه ندهند هیچ فرد؛ گروه و جناحی از امکاناتی که از طریق بیت‌المال تهیه شده است و در اختیار بخش‌های عمومی، نظامی، دولتی و غیره قرار دارد له یا علیه کسی استفاده کند. در این صورت است که ما می‌توانیم انتخابات خوبی را در سال همدلی و همزبانی داشته باشیم.

وی گفت: مدیران اجرایی باید بتوانند نقش خودشان را به خوبی در جریان انتخابات در راستای شعار همدلی و همزبانی انجام دهند و در این صورت است که ما می‌توانیم دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای ملی را با وضوح و شفافیت کامل برگزار کنیم.

 

 

کد خبر : ۲۸۰۸۹۹