خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور :

مسئله هسته‌ای را با دعواهای سیاسی یکی نکنیم

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه فرمانداران موظف به تحقق شعارهای دولت هستند، گفت:مسئله هسته‌ای را نباید با دعواهای سیاسی یکی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امین رضازاده در همایش سراسری استانداران گفت: ما همه جزو دولت تدبیر و امید هستیم و باید سعی کنیم در راستای اهداف این دولت حرکت کنیم تا در وعده‌هایی که رئیس جمهور در زمان انتخابات داده، جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: ما باید سعی کنیم وقتی شعاری توسط دولت طرح می‌شود٬ آن را تبیین کنیم و کمک کنیم سیاست‌های دولت عملی شود و این جزو وظایف نانوشته ماست.

رضازاده تصریح کرد: شما فرمانداران باید از عملکرد دولت در مناسبت‌های گوناگون دفاع کنید و تشریح کنید که دولت در چه شرایطی توانسته است برخی کارها را انجام دهد.

وی با اشاره به شعار همدلی و همزبانی اظهار کرد: این شعار را باید شاه‌کلید حمایت‌های رهبری از دولت بدانیم که به همراهی مردم با دولت تاکید دارد که اگر این همراهی‌ها نبود برخی از مخالفان دولت می‌توانستند برای شما فرمانداران مشکلی را درست کنند.

وی خطاب به فرمانداران گفت: شما موظف هستید برای تحقق این همدلی و همزبانی اقدامات لازم را انجام دهید که این موضوع خود باید به ارتباط و تعامل با مردم و به نوعی آزادی سیاسی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور درباره مسئله هسته‌ای نیز گفت: باید در کشور ما بتوانیم بین استراتژی‌های کلی ملی و دعواهای روزمره سیاسی تفاوت قائل شویم و موضوع هسته‌ای امروز یک استراتژی ملی که با منافع ملی گره خورده است و نباید آن را با دعواهای سیاسی یکی کنیم و مطمئن باشیم اگر در داخل وحدت داشته باشیم٬ حتماً در این مذاکرات نیز پیروز خواهیم شد.

وی به فرمانداران گفت: شما باید بدانید اخلاق و رفتار شما زیر ذره‌بین است و نباید رفتاری داشته باشید که بهانه برای سوءاستفاده شود و مسائل کوچک را رعایت کنیم تا مسائلی برای دولت و نظام پیش نیاید. 

کد خبر : ۲۸۰۸۹۶