خبرگزاری کار ایران

تجدید میثاق کارکنان نیروی هوافضای سپاه با آرمان‌های امام(ره)

راهپیمایی بزرگ تجدید میثاق کارکنان نیروی هوافضای سپاه با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، راهپیمایی بزرگ تجدید میثاق کارکنان نیروی هوافضای سپاه با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیرو و همچنین فرماندهان و مسئولین نیروی هوافضای سپاه برگزار شد و شرکت کنندگان در پایان مسیر حرم امام(ره) حضور یافتند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ آن رهبر فرزانه ادای احترام کردند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین مرادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا طی سخنانی ضمن درود و سلام به روح ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: ای امام امت، عهد ما با شما، عهد خون و میثاق تا پای شهادت است. ما همه پروانه‌وار دور شمع وجود خلف صالح شما حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) خواهیم گشت. یکی از شکرهای ما این است که خداوند ما را در عصر انقلاب اسلامی که با نام امام خمینی(ره) نامیده شده قرار داده است.

وی ادامه داد: با فرا رسیدن ایام رحلت حضرت امام (ره) نه تنها ایران اسلامی بلکه همه‌ی دلدادگان به انقلاب، و همه دلسوختگان و مستضعفان عالم نگاه‌شان به سمت مرقد مطهر این امام راحل و بزرگوار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی با اشاره به شجاعت امام خمینی(ره) اظهار کرد: مهمترین آرمان امام راحل، همین شجاعت الهی است که این وپژگی ایشان امروز در روح مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) وجود دارد. ان شاالله ما بتوانیم پاسدار انقلاب اسلامی باشیم و پرچمی که امام خمینی(ره) برافراشته است با دست امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به دست مبارک حضرت امام زمان(عج) تحویل دهیم.

کد خبر : ۲۸۰۱۹۸