خبرگزاری کار ایران

کمیجانی به ایلنا خبر داد:

بررسی مباحث کلی انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه این هفته٬ پس از تبادل اطلاعات و اخبار در مورد مسائل جاری کشور٬ مباحث کلی انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

فرج‌ کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: این جلسه طبق روال همیشه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و شرکت‌کنندگان در جلسه پس از تبادل اطلاعات و اخبار پیرامون مسائل جاری کشور در خصوص مباحث کلی انتخابات به بحث و بررسی پرداختند و موارد مطروحه جهت بررسی بیشتر به کمیته سیاسی و انتخابات شورای هماهنگی ارجاع شد.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با بیان اینکه اعضای جلسه دیشب بر حضور پررنگ و منسجم و یکپارچه همه نحله‌های فکری فعال در جریان اصلاحات در انتخابات پیش‌رو تاکید کردند٬ گفت: مقرر شد همه احزاب عضو شورای هماهنگی جهت تحقق انسجام کامل اصلاح‌طلبان اقدامات موثر خود را به انجام برسانند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: همچنین اعضای شورای هماهنگی ضمن گرامیداشت و تبریک روز کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم بر مطالبات به حق و قانونی این دو قشر صحه گذاشته و خواستار اقدام عملی مسئولان امر جهت رفع دغدغه‌ صنفی و معیشتی کارگران و معلمان که دو قشر موثر و زحمتکش جامعه هستند شدند.

لازم به ذکر است شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از ۱۸ گروه و تشکل فعال سراسری است که هم‌اکنون چهار کمیته تخصصی ذیل این شورا فعالیت می‌کنند.

حسین کمالی به عنوان رئیس کمیته سیاسی، محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات، احمد حکیمی‌پور رئیس کمیته استان‌ها و ژاله فرامرزیان ریاست کمیته اجرایی و اداری را برعهده دارند.

کد خبر : ۲۷۴۸۸۷