خبرگزاری کار ایران

آیت الله شهرستانی در دیدار وزیر کار :

در سالهای گذشته در مسئله مدیریت ضعیف عمل کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۷۶

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: در سال‌های گذشته در مدیریت نه تنها کار اساسی نکردیم٬ بلکه ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل با تلاش به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله سید محمدجواد شهرستانی عصر امروز در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در جامعه‌ای هستیم که روی دو محور تاکید می‌شود و برخی معتقدند تخصص بر تعهد و برخی دیگر معتقدند تعهد بر تخصص ارجحیت دارد در حالی که اگر مدیریت خوب و کار آمدی وجود داشته باشد٬ هر دوی این مقوله‌ها در کنار هم قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه اگر مدیریتمان موفق شود بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت٬ گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته در مدیریت، نه تنها کار اساسی نکردیم بلکه ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل باید با تلاش بیشتری عمل کنیم به نتیجه مطلوب برسیم. 

نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران با تاکید براینکه ما از نظر نیروی انسانی بهترین ظرفیت‌ها را در اختیار داریم٬ گفت: متاسفانه در کشور ما بعضا شاهدیم قانون حذف وجود دارد که این ترویج قانون حذف بسیار خطرناک است. به این معنی که اگر گروهی روی کار بیاید گروه دیگر را کنار می‌گذارد، متاسفانه در دوره‌ای شاهد این کار‌ها بودیم در حالی که اگر همدیگر را داشته باشیم٬ بسیاری از مسائل خود به خود حل خواهد شد. 

وی خطاب به ربیعی وزیر کار با بیان اینکه نگران عوارض برطرف کردن برخی اشکالات سابق نباشید٬ گفت: معتقدم اگر مدیریت خوبی همراه با خلوص نیت وجود داشته باشد و انسان عاشق کارش باشد و علاوه بر آن پشتکار را همراه خود کند بسیار موفق خواهد شد. 

وی با انتقاد از برخی موضع گیری‌ها در گذشته گفت: ما صدور انقلاب نمی‌خواستیم؛ ما اگر همین معارف ناب اسلامی که داریم را به دنیا ارائه کنیم٬ خود به خود صدور انقلاب و اسلام رابه دنیا شاهد خواهیم بود و با همین معارف مردم جذب تشیع می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز