خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حیدری:

اقتدار ما در گفت‌وگو با ۱+۵ به یُمن ولایت و همراهی مردم بوده است

کد خبر : ۲۷۰۸۰۷

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، اقتدار و صلابت امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مرهون بصیرت و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان گفت: امروز ما به مرتبه‌ای از توازن دفاعی و نظامی رسیده‌ایم که توانسته‌ایم در عصر حاضر چشم طمع دشمنان قسم خورده نظام را کور کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور توانستند با عزم و اقتدار خود این توازن دفاعی را به نظام جهانی نشان بدهند و در مقطعی با حضور در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس یک‌تنه توانستند در مقابل ابرقدرت شرق و غرب ایستادگی کنند، افزود: همین نیروها در برهه‌ای دیگر با نصب‌العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب در بعد نهضت قطعه‌سازی، روی پای خود ایستادند و دست رد به سینه بیگانگان زدند و هم شایستگی‌های خود را نشان داد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به مصادیق اقتدار کشور پرداخت و عنوان کرد: اقتدار ما در گفت‌وگو با 1+5 به یُمن ولایت و همراهی مردم بوده است و تنها راه برای جاودانه بودن این اقتدار، پیروی از ولایت و اقتدا به شهداست.

سرتیپ حیدری، در پایان به نقش و اهمیت جایگاه سرباز پرداخت و خاطرنشان کرد: سرباز همانند جویبار زلالی است که سرچشمه آن در همه خانه‌های کشورمان سرچشمه می‌گیرد که با روحیه انقلابی که دارند جانانه در مقابل دشمن و حفظ و صیانت از کشور ایستادگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز