خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس خبر داد:

شناسایی عوامل اصلی حمله به مطهری ‌

استاندار و رئیس شورای تامین استان فارس اعلام کرد ز شناسایی عوامل اصلی حمله به خودروی مطهری در شیراز و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش ایلنا٬ سیدمحمد احمدی اعلام کرد: به دنبال اتفاقات اخیر با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور و تاکید مکرر وزیر محترم کشور مبنی بر شناسایی دقیق و برخورد قاطع با حمله کنندگان به خودروی علی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در سفر به شیراز، اینجانب با تشکیل جلسات مکرر شورای تامین استان از ساعات اولیه وقوع این حادثه، رایزنی‌های مستمر با اعضاء شورای تامین استان و بدون تاثیر پذیری از فضای مسموم تبلیغاتی داخل و خارج علیه توفیقات بزرگ دولت‌، فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی به روشن ساختن ابعاد مختلف حادثه پرداختیم.

وی تصریح کرد: در لحظات پایانی روز شنبه به فضل الهی عوامل اصلی حمله به خودروی دکتر مطهری شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شدند.

استاندار فارس اعلام کرد: بدیهی است‌ شناسایی سایر عوامل و زمینه‌سازان انجام این حرکت ناپسند و هنجارشکنانه در دست بررسی ‌و اقدام لازم قرار دارد.

احمدی ابراز امیدواری کرد که با حضور نمایندگان شورای امنیت کشور در فارس ابعاد مختلف شکل گیری این حادثه بررسی و ریشه کن شود تا دیگر در کشور شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

استاندار فارس گفت: تامین امنیت عمومی خط قرمز نظام و دولت تدبیر و امید بوده و در برخورد با عوامل ناامنی کمترین مسامحه و گذشتی در کار نخواهد بود.

کد خبر : ۲۶۰۳۷۸