خبرگزاری کار ایران

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا:

امنیت مرزی بسترساز پیشرفت همه‌‌‌جانبه است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با ارزیابی مثبت از فعالیت‌ احمدی مقدم، گفت: سردار اشتری ۱۰ سال است با مجموعه نیروی انتظامی ارتباط دارد و با این حوزه آشنایی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیم صفوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: سردار احمدی مقدم فرمانده‌ای مومن و رزمنده‌ای شجاع بود و با توجه به ناامنی‌هایی که در کشور عراق داشتیم، انصافا در زمینه امنیت مرز‌ها موفق عمل کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: نیروی انتظامی در ۱۰ سال گذشته هم در بخش امنیت مرز‌ها و نا‌امنی‌هایی که ما در عراق و افغانستان و پاکستان داشتیم، عملکرد موفقی را نشان داد.

وی تاکید کرد: همچنین سردار احمدی مقدم به عنوان فرمانده نیروی انتظامی در بخش مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با خلافکاران و مجرمان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد و در زمینه حوادث جاده‌ای با نظارت و حضور و همه جانبه پلیس با توجه به رشد تعداد خودرو‌ها خوشبختانه شاهد کاهش تخلفات و حوادث جاده‌ای بودیم.

رحیم صفوی گفت: سردار احمدی مقدم چهره‌ای محبوب، علمی و خدمتگذار دارد، امیدواریم خدمات ایشان به ملت همچنان ادامه پیدا کند.

وی در ادامه درباره خصوصیات سردار اشتری نیز، گفت: سردار اشتری ۱۰ سال است که با مجموعه نیروی انتظامی ارتباط دارد و با این حوزه آشنایی کامل دارد. وی قبلا معاونت اطلاعات ناجا را برعهده داشت، به همین خاطر تسلط کامل در زمینه برنامه‌ها و اهداف ناجا دارد.

سردار صفوی گفت: در نیروهای مسلح هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی تنوع ماموریت ندارد، از ماموریت مرز‌ها و ایجاد امنیت پایدار تا امنیت داخلی کشور و مرز‌های دریایی در حیطه وظایف این نیرو‌ است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: نیروی انتظامی یک شمشیر دو لبه است . باید با عامه مردم با خوش رفتاری برخورد کند و با سارقان و جنایتکاران مسلح و اشراری که در مرز‌ها هستند، باید با صلابت برخورد کند، در غیر این صورت امنیت بر کشور حاکم نمی‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم سردار اشتری با حمایت قوای سه گانه و با استفاده از نیروهای باتجربه و مردم دار در مقابله با اشرار و متجاوزین به خوبی عمل کند. تا با همکاری مردم کشوری امن داشته باشیم چرا که امنیت مخصوصا در مناطق مرزی بستر ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه است.

کد خبر : ۲۶۰۳۰۴