خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر هیات اقتصادی یمن به تهران:

مذاکرات مهمی بین بخش خصوصی ایران با هیات اقتصادی یمن صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۹۲

معاون عربی آفریقای وزارت خارجه تاکید کرد: بخش خصوصی و هیات اقتصادی یمن در سفر به تهران مذاکرات مهمی با بخش‌های اقتصادی و خصوصی کشورمان انجام دادند.

به گزارش ایلنا، حسین امیر‌عبداللهیان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر کمک به تقویت زیرساخت‌های یمن، همکاری‌های مهمی بین دو کشور در زمینه‌های متنوع تجاری و اقتصادی انجام خواهد شد. 

این مقام ارشد وزارت امور خارجه گفت: ما در کنار مردم یمن در مبارزه با تروریسم و کمک به رونق اقتصادی سراسر یمن خواهیم بود.

وی هم‌چنین اعلام کرد که "تهران ضمن احترام بر استقلال، حاکمیت، تمایت ارضی و وحدت ملی یمن بر تداوم گفت‌وگوی فراگیر ملی و مبارزه با تروریسم در این کشور تاکید می‌کند."

امیرعبداللهیان با بیان این‌که مداخله‌گران خارجی، توطئه‌گران و تروریست‌ها جایی در آینده یمن نخواهند داشت گفت: همه مردم یمن شایسته زندگی بهتر و آینده‌ای توام با امنیت و رفاه هستند. انتظار می‌رود سازمان‌های بین‌المللی کشورهای منطقه و جامعه جهانی به تحقق حقوق اساسی امنیت و رفاه مردم یمن با جدیت کمک کنند.

معاون عربی آفریقای وزارت خارجه خاطرنشان کرد: تهران با اعتقاد بر ضرورت تقویت همکاری‌های منطقه‌ای، رایزنی‌های بیشتر با کشورهای منطقه را در خصوص تحولات یمن و کمک به این کشور در دستور کار دارد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز