خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

منشور اقتصاد مقاومتی باید در تمامی امور مدنظر قرار گیرد

کد خبر : ۲۵۹۸۷۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: منشور اقتصاد مقاومتی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا ترسیم شده است باید در تمامی شئون و امور مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در جمع کارکنان مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل با تأکید بر لزوم توجه به منویات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط حساسی از سیر تاریخی خود قرار گرفته است و نقش مقام معظم رهبری در گذر از این مرحله بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه منشور اقتصاد مقاومتی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا ترسیم شده است باید در تمامی شئون و امور مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: در همین راستا کارکنان عقیدتی سیاسی بایستی وظیفه خودشان را به نحو احسن  انجام داده و فعالیت های فرهنگی – تبلیغی اثرگذاری با موضوع توجه بیش از پیش کارکنان ارتش به بحث اقتصاد مقاومتی پیش بینی و اجرا کنند به نحوی که از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به تبیین ویژگی های کارکنان عقیدتی سیاسی پرداخت و تصریح کرد: مهمترین شاخصه کارکنان عقیدتی سیاسی پرداختن به بعد «معنویت» است و ما زمانی می توانیم به تقویت بعد معنوی دیگر کارکنان بپردازیم که در وهله اول عاملان خوبی به احکام الهی باشیم و این بهترین و کارآمد ترین روش برای تبلیغ دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مدت حضور خود در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش از مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت، مرکز آموزش حسن رود، منطقه چهارم دریایی انزلی و مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل بازدید و از نزدیک با کارکنان این یکان ها دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز