خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

سومین دور رایزنی‌های ظریف، کری، صالحی، مونیز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۱۵

سومین دور رایزنی‌های وزرای خارجه ایران و آمریکا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، وزیر انرژی آمریکا، معاونان وزرا و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در دومین روز رایزنی‌های هسته‌ای در شهر مونترو سوئیس سومین دور رایزنی‌های وزرای خارجه ایران و آمریکا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، وزیر انرژی آمریکا، معاونان وزرا و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش آغاز شد.

ظریف و کری شب گذشته به مدت 2 ساعت و نیم و صبح امروز نیز دو ساعت و نیم (مجموعا 5 ساعت طی دیروز و امروز صبح) به همراه صالحی، مونیز، معاونانشان و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به رایزنی در راستای رفع اختلافات موجود بر سر توافقنامه جامع هسته‌ای که عمده‌ترین آن موضوع رفع تحریم‌ها بود، پرداختند.

ساعاتی پیش نیز سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی، وندی شرمن معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران به رایزنی و گفت‌وگو پرداختند که حدود یک ساعت به طول انجامید.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا نیز امروز حدود ۲ ساعت درباره مباحث فنی برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز