خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در گفت وگو باایلنا:

برخی اصولگرایان مجلس تحت تاثیر اقلیت تندرو هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۰۶

یک استاد علوم سیاسی درباره فشارهای مجلس به دولت گفت: برخی نمایندگان با تحت فشار قرار دادن دولت و وزراء سعی دارند به منافع انتخاباتی و حزبی خود دست یابند.

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تخریب دولت از سوی افراطیون گفت: تندروها همیشه در این کشور  تلاش کرده‌اند همه چیز را بر حسب منافع و جناح خودشان در نظر بگیرند .

وی ادامه داد: ما شاهد هستیم در این مسیر آنها تهاجمات و حملاتی را  نیز به توافق هسته‌ای دارند. امروز حتی درگیری‌های بین اسراییل و آمریکا را جنگ زرگری می‌دانند که این خود نوع تحلیل دایی‌جان ناپلئونی است .

این استاد دانشگاه تصریح کرد: این طیف تندرو از همان روز اول مخالفت با هرگونه پیشرفت دولت روحانی را تکلیف خود می‌دانستند بنابراین طبیعی است که با نزدیک شدن به انتخابات فشارهای خود رابه دولت افزایش دهند.

زیباکلام تاکید کرد: آنها با استفاده از همه امکانات سعی می‌کنند فشارهای بسیاری را بر دولت و کابینه و وزراء در جهت منابع خود وارد کنند.

این استاد علوم سیاسی گفت: سیاه‌نمایی یکی از روش‌های آنها برای دستیابی به منافع است. بنابراین با نزدیک شدن به انتخابات آنها سعی می‌کنند انواع اتهامات را به دولت وارد کنند، تا بتوانند با تحت فشار قرار دادن دولت و وزراء به منافع انتخاباتی و حزبی خود دست یابند.

زیباکلام در پاسخ به این سوال که شما فشار مجلس بر وزراء را امروز چگونه تحلیل می‌کنید؟ گفت: برخی اصولگراها و تندروها دو زرادخانه در دست دارند که یکی از آنها فتنه و دیگری همین مجلس می‌باشد که در راستای منافع حزبی از آن برای تخریب دولت استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد:متاسفانه برخی از اصولگرایان نشان دادند که از خود در مجلس اراده خاصی ندارند و تحت تاثیر  اقلیت تندروی جبهه پایداری  حرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز