خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت و سیاست خارجی:

مخالفان با مذاکرات عزت‌مدارانه همراستا با رژیم صهیونیستی هستند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای مخالفان با مذاکرات عزت مدارانه را همراستا با اهداف رژیم صهیونیستی خواند.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تأکید بر لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تیم مذاکره کننده هسته‌ای سربازان و فرزندان نظام هستند، بنابر این همه ارکان نظام باید تلاش خود را مصروف به حمایت از آن ها کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، افزود: همه دلسوزان نظام و آن‌ها که دل در گرو اعتلای نام این کشور دارند موافق مذاکرات عزت‌مندانه هستند و در این میان اگر کسی با مذاکرات عزت‌مندانه مخالف باشد همراستا با اهداف رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های مرتجع منطقه گام برداشته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،  در تشریح مذاکرات عزت‌مندانه، تصریح کرد: مذاکرات عزت‌مندانه مذاکراتی است که حقوق ملت را به رسمیت شناسد و همچنین تحریم‌ها را از میان بردارد.

وی، همچنین یادآور شد: اگر در فرایند مذاکرات اشتباهی صورت گیرد این نشان از خیانت تیم مذاکره کننده نیست بلکه مبین خصومت و اوج دشمنی طرف مقابل است که مذاکره کنندگان باید با هوشیاری مقابل آن قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به فریبکاری طرف مقابل در مذاکرات، گفت: مذاکره کنندگان در انجام مذاکرات باید از به کار بردن واژگانی که برداشت‌های مختلفی از آن بشود و موجب سوء استفاده طرف مقابل شود پرهیز کنند.

 

کد خبر : ۲۵۷۳۸۳