خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری در گفتگو با ایلنا:

نمایندگان با پرهیز از سیاسی‌کاری تلاش خود را مصروف اعتلای کشور کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:سیاسی‌کاری یکی از معضلات جدی است که کشور در حال حاضر با آن روبرو است و امیدواریم نمایندگان و سایر بخش‌های کشور با پرهیز از چنین اقداماتی تلاش خود را مصروف اعتلای کشور سازند.

جعفر قادری  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان  مبنی بر اینکه دولت با تصمیمات بودجه‌ای خود  دست در جیب ملت کرده است، گفت:اگر تصمیمی برای بودجه گرفته می‌شود، ان تصمیم ماحصل کار مشترک میان دولت و مجلس است و هیچ کدام از اجزای دولت و مجلس نمی‌توانند یکدیگر را متهم به جهت‌گیری خاصی کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، افزود:دولت و مجلس تمام تلاش خود را داشته‌اند تا اگر مشکلی در کاهش بهای فروش نفت در سال آینده وجود دارد، این مشکل از محل بخش‌های دیگر بدون آن که به مردم فشار وارد شود حل شود.

وی، با تأکید بر اینکه بودجه جاری و عمرانی کشور در سال آینده باید با تصمیمات جدید بودجه‌ای تأمین می‌شد، افزود:اگر بخش‌های درآمدی دولت تغییر نمی‌کرد،  قوه مجریه برای اداره خود در سال آینده با مشکلات جدی روبرو می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،  تصریح کرد: تصمیماتی که برای بودجه گرفته می‌شود، تصمیمات تخصصی مبتنی بر کار کارشناسی است و نباید با اطلاق‌های  نادرست، اسیر سیاسی کاری شد و این تصمیمات را مورد سوال قرار  داد.

 همچنین قادری در پایان، یادآور شد: سیاسی‌کاری یکی از معضلات جدی است که کشور در حال حاضر با آن روبرو است و امیدواریم نمایندگان و سایر بخش‌های کشور با پرهیز  از چنین اقداماتی تلاش خود را مصروف اعتلای کشور سازند.

کد خبر : ۲۵۷۳۴۹