خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد توان کار تشکیلاتی برای ورود به انتخابات را ندارد

در انتخابات سال آینده جریان‌های اصلاح‌طلبی و معتدل فضای بیشتری برای پیروزی دارند هرچند جریان‌های افراطی سعی می‌کنند با سروصدای زیادی وارد فضای انتخابات شوند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد:به نظر من حضور  احمدی‌نژاد در صحنه هر انتخاباتی در نهایتا به زیان ایشان تمام می‌شود زیرا فضایی را برای نقد عملکرد او ایجاد می‌کند.

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی و رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد گفت: من فکر می‌کنم آقای احمدی‌نژاد هیچگاه دارای یک عنصر سازمانده تشکیلاتی نبوده‌اند و همیشه دیگران خارج از حلقه ایشان بوده‌اند که برای او تشکیلاتی را سازماندهی کرده‌‌اند.

وی ادامه داد:ما دیدیم که چگونه در انتخابات سال 84 این دیگران یک شبه تمام امکانات خود را برای پیروزی آقای احمدی‌نژاد بسیج کردند بنابراین احمدی‌نژاد نباید دچار توهم محبوبیت شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: احمدی‌نژاد به نظر من امروز هیچ اهرمی برای حضور در انتخابات ندارد مهم‌تر از اینکه او نمی‌تواند تشکیلاتی یا کاندیداهایی را در سطح کشور داشته باشد. شاید بتواند خود یا چند نفر را حداکثر از تهران نامزد انتخابات کند.

این نماینده ششم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من حضور آقای احمدی‌نژاد در صحنه هر انتخاباتی در نهایتا به زیان ایشان تمام می‌شود زیرا فضایی برای نقد عملکرداو ایجاد می‌شود.

وی در پایان گفت: به نظر من در انتخابات سال آینده جریان‌های اصلاح‌طلبی و معتدل فضای بیشتری برای پیروزی دارند هرچند جریان‌های افراطی سعی می‌کنند با سروصدای زیادی وارد فضای انتخابات شوند.

کد خبر : ۲۵۶۴۰۷