خبرگزاری کار ایران

حسین گروسی طی تذکری شفاهی:

امر به معروف گردشگران خارجی را به وزارت خارجه بسپاریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۹۳

تمام امور مربوط به امر به معروف ونهی از منکر گردشگران به وزارت امور خارجه محول شود /: این در شرایطی است که اگر قیمت نفت در بازار جهانی تنزل پیدا کند ما می‌توانیم با اتکا به صنعت گردشگری درآمد کشور را حفظ کنیم.

یک نماینده مجلس با تاکید بر اصلاح ماده ۱۳طرح حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر گفت: طبعا کسانی که می‌خواهند به ایران بیاند قانون جمهوری اسلامی ایران را محترم می‌شمارند کما اینکه در مسابقات ورزشی نیز مشاهده کردیم زمانی که یکی از ورزشکاران خانم کشورمان در هنگام مسابقه روسری اش افتاد داور مسابقه کاپشن خود را به سرعت روی سر او گذاشت تا حجاب او حفظ شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین گروسی در جلسه علنی امروز مجلس در رابطه با ماده ۱۳طرح حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر با بیان اینکه آوردن دستگاه‌های مختلف در یک وظیفه قانونی باعثمی شود که نوعی اختلال و اختلاف نظر ایجاد شود و بر این اساس افق گردشگری که باید به در آمدی بالغ به ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار و ظرفیت اشتغال‌زایی «به ازای هر گردشگر سه شغل» در کشور باشد، محقق نمی‌شود. این در حالی است که مقام معظم رهبری بر خروج از وابستگی به نفت را بارها تاکید کرده‌اند.
وی درادامه افزود: اینکه ما چند نهاد یاسازمان را موظفه به امر به معروف ونهی از منکر گردشگران کنیم چه دیدگاهی را برای توریست‌ها ایجاد می‌کند؟
وی با بیان این پیشنهاد که می‌توان تمام وظایف معروف و منکر گردشگران را به وزارت امور خارجه محول کرد گفت: این وزارت‌خانه در هنگام صدور ویزا و انجام امور ورود وخروج گردشگران امور معروف ومنکر آنان را برعهده بگیرد وسایر سازمان‌ها ونهادها نیز نظارت خود را به این وزارت‌خانه منتقل کنند.
وی خطاب به نمایدگان مجلس اعلام کرد: طبعا کسانی که می‌خواهند به ایران بیاند قانون جمهوری اسلامی ایران محترم می‌شمارند کما اینکه در مسابقات ورزشی نیز مشاهده کردیم زمانی که یکی از ورزشکاران خانم کشورمان در هنگام مسابقه روسری اش افتاد داور مسابقه کاپشن خود را به سرعت روی سر او گذاشت تا حجاب او حفظ شود.
وی تصریح کرد: این در شرایطی است که اگر قیمت نفت در بازار جهانی تنزل پیدا کند ما می‌توانیم با اتکا به صنعت گردشگری درآمد کشور را حفظ کنیم.
این نماینده در پایان پیشنهاد داد: تمام امور مربوط به امر به معروف ونهی از منکر گردشگران به وزارت امور خارجه محول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز