خبرگزاری کار ایران

نماینده جهاد اسلامی در لبنان:

ایران از حامیان اصلی سلاح برای جنبش جهاد و دیگر گروه‌ها در غزه است

کد خبر : ۲۱۴۸۸۸

این سفر در راستای تقویت روابط به ویژه بعد از اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بررسی حمایت‌های ایران از ملت فلسطین به خصوص در بحثبازسازی غزه بوده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان بر روابط مستحکم میان تهران با این جنبش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، ابوعماد الرفاعی، در گفت‌وگو با رسانه‌ها در ارزیابی از سفر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تهران گفت که این سفر در راستای تقویت روابط به ویژه بعد از اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بررسی حمایت‌های ایران از ملت فلسطین به خصوص در بحثبازسازی غزه بوده است.

وی افزود: این سفر همچنین در جهت تاکید بر استمرار در روابط، حمایت ایران از مساله فلسطین و همچنین بررسی بحثیهودی‌سازی قدس بود.

وی تاکید کرد که روابط این جنبش با ایران روابطی قوی است که قبل و بعد از حملات رژیم صهیونیستی به غزه تغییری در آن صورت نگرفته است.

بنابر گزارش الیوم السابع، الرفاعی درباره نوع حمایت‌های ایران از جنبش جهاد اسلامی گفت: فلسطین نیازمند انواع متعددی از حمایت‌ها از جمله در مساله بازسازی غزه است چرا که ایران از حامیان اصلی سلاح برای جنبش جهاد و دیگر گروه‌ها در غزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز