خبرگزاری کار ایران

نخعی در صحن علنی:

قوه قضائیه با مسئولان خاطی مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۰۷

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب بازار سرمایه و ریزش مداوم آن طی ماه های اخیر، گفت: بخشی از این وضعیت نامناسب حاصل سوء مدیریت ها و ترک فعل ها است لذا از مسئولان قوه قضائیه می خواهم به این موضوع ورود کرده و با خاطیان برخورد کند.

به گزارش ایلنا، مصطفی نخعی در نشست علنی امروز ۳۰ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان خراسان جنوبی، گفت: برآورد خسارت ها ناشی از سیل در استان خراسان جنوبی صورت گرفته و انتظار داریم هیات وزیران هرچه زودتر این ارزیابی ها را ملاحظه کرده و مصوبه مربوطه را برای جبران خسارت های ناشی از سیل صادر کند.

وی ادامه داد: در اثر وقوع سیل در استان خراسان جنوبی بسیاری از زیرساخت ها و محصولات کشاورزان و دامداران دچار خسارت شده است لذا انتظار داریم هیات وزیران مصوبه مربوطه را هرچه سریع تر صادر و اعتبارات مذکور نیز به سرعت تخصیص داده شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماهی است که با ریزش مداوم بازار سرمایه مواجه هستیم، آن هم در سالی که مزین به نام جهش تولید و مشارکت مردم است. حتما یکی از مصادیق مشارکت مردم حضور در بازار سرمایه است.

نخعی اضافه کرد: بی تردید بسیاری از این ریزش ها و اشکالاتی که هم اکنون وجود دارد ناشی از سوء عملکردها، سوء مدیریت ها و ترک فعل ها است. حال که متاسفانه هیچ مسئولی در دولت پاسخگوی مردم نیست انتظار داریم مسئولان قوه قضائیه به این موضوع و ترک فعل ها ورود کرده و ضمن شناسایی آن ها با افراد خاطی برخورد کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: چرا باید سرمایه مردم این گونه نابود شود؟ از مسئولان قوه قضائیه انتظار داریم متخلفان را شناسایی کرده و با آن ها برخورد کنند تا مردم در سال جهش تولید و مشارکت مردم امیدوار شده و شاهد وخیم تر شدن وضعیت اسفناک کنونی بازار سرمایه نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز