خبرگزاری کار ایران

خلجی:

لازمه شکل گیری «گفتمان کار و تلاش» در دستگاه‌ها پیوست رسانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۱۴

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: لازمه شکل گیری «گفتمان کار و تلاش» در دستگاه‌ها پیوست رسانه‌ای است.

به گزارش ایلنا، سپهر خلجی در بیست و پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی که به میزبانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: حوزه فعالیت این معاونت عجین با فناوری و نوآوری است و به همین جهت شاهد روایت مستمر اخبار خوب و امیدآفرین از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری هستیم.

وی ادامه داد: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در جلسات دولت، اخبار خوبی از دستاوردها و حرکت‌های رو به جلوی فناورانه که دارای پیامدهای مثبت اقتصادی است، ارائه می‌دهند؛ اقدامی که در هجوم رسانه های بیگانه، پمپاژ ناامیدی از سوی دشمن و فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه دولت، امیدوارکننده است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی، هم‌فکری و هم‌دلی دستگاه‌ها در بازتاب و ضریب‌بخشی رسانه‌ای به فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت‌، گفت: هر کدام از دستگاه ها که موفقیت و دستاوردی کسب کنند، قطعاً ضمن اهتزاز پرچم دولت، سربلندی و تسری امید در کشور را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین بخش اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باید در مسیر موفقیت دیگر بخش‌ها تلاش کنند.

خلجی تصریح کرد: وجود آسیب در یک دستگاه، ضمن آسیب رساندن به همان دستگاه به تصویر کلی دولت نیز آسیب وارد می کند و بنابراین تصویرسازی دقیق و اطلاع رسانی صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور هم بر اهمیت بعد رسانه‌ای اقدامات و دستاوردهای دولت تاکید دارد، افزود: باورپذیر کردن دستاوردهای دولت یکی از رسالت های بخش اطلاع رسانی دستگاه‌ها به شمار می‌رود و یکی از لازمه های تحقق این امر، تکرار و استمرار است. به همان صورت که جریان معاند با تکرار چندین باره تلاش می‌کند تا تصویر منفی را ایجاد و ماندگار کند، تکرار دستاوردهای دستگاه‌ها، معرفی تلاش‌ها و بیان حقایق به آگاهی عمومی و فهم جامعه از واقعیت کمک می‌کند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: محور تمرکز جریان تخریبی روی حوزه اقتصادی است چرا که نقش مهمی در معیشت و روزمره مردم دارد و لازم است دست اندرکاران رسانه ای و اطلاع رسانی همه دستگاه ها و وزارتخانه ها، به ویژه بخش‌های اقتصادی دولت، انسجام، هم افزایی و همدلی را قوت بخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز