خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:‌

نهادهای بین‌المللی برای مهار رژیم سرکش صهیونیستی از همه ظرفیتشان استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۵۸

امام جمعه موقت تهران گفت: واقعیت اول این است که اقدام حمله به کنسولگری ایران در دمش اقدامی بسیار خطرناک، به لحاظ نقطه عملیات که کنسولگری جمهوری اسلامی ایران است، بسیار حائز اهمیت و از نظر نظام جمهوری اسلامی و تحلیلگران سیاسی به لحاظ شخصیت‌هایی که در این حادثه به شهادت رسیدند، حادثه بسیار ویژه و استثنایی است. از سوی دیگر، یک تعرض جدی به قواعد و قوانین بین‌المللی و از زاویه دیگر تعرض به محور مقاومت، در خط مقدم، کشور سوریه بود. بنابراین همه در برابر آن مسئول هستند. مسئولیت نهادهای بین‌المللی این است که باید این جنایت را محکوم کرده و برای مهار رژیم‌ سرکش صهیونیستی از همه ظرفیت‌شان استفاده کنند.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در حاشیه مراسم یادبود شهدای مستشاری سپاه پاسداران در حمله به کنسولگری ایران در سوریه در جمع خبرنگاران درباره حمله به کنسولگری ایران در سوریه گفت: این جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در ادامه ۶ ماه جنایت علیه مردم مظلوم، بی‌پناه، کودکان، زنان و مردان و غزه مقاوم و قهرمان بود که سکوت مجامع بین‌المللی، قدرت‌های غربی و آمریکا حکایت از چند واقعیت دارد.

وی افزود: واقعیت اول این است که این اقدام، اقدامی بسیار خطرناک، به لحاظ نقطه عملیات که کنسولگری جمهوری اسلامی ایران است، بسیار حائز اهمیت و از نظر نظام جمهوری اسلامی و تحلیلگران سیاسی به لحاظ شخصیت‌هایی که در این حادثه به شهادت رسیدند، حادثه بسیار ویژه و استثنایی است. از سوی دیگر، یک تعرض جدی به قواعد و قوانین بین‌المللی و از زاویه دیگر تعرض به محور مقاومت، در خط مقدم، کشور سوریه بود. بنابراین همه در برابر آن مسئول هستند. مسئولیت نهادهای بین‌المللی این است که باید این جنایت را محکوم کرده و برای مهار رژیم‌ سرکش صهیونیستی از همه ظرفیت‌شان استفاده کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: رسالت محور مقاومت این است که با توجه به تعرضی که به یکی از جبهه‌های مهم محور مقاومت شد، نسبت به آن، تصمیم به موقع و صحیحی اتخاذ کنند. مسئولیت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران که امروز در اوج قدرت قرار دارند آن است که متناسب با این عملیات و در شرایطی که مناسب می‌دانند، گام لازمی را برداشته باشند. امروز صهیونیست‌ها ضربات بسیار مهلکی را دریافت کردند که در طول ۷۵ سال اشغال سابقه نداشته است. لذا جمهوری اسلامی با قدرت از محور مقاومت حمایت خواهد کرد و راه را برای پیروزی عاجل مردم شریف و قهرمان و مظلوم فلسطین به ویژه غزه، هموار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز