خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فروپاشی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته و نزدیک است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۱۹

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه راه مقاومت تنها راه نجات فلسطین است، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته و نزدیک است.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ محمد اکرمی‍‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع مردم شهرستان پیشوا گفت: پیشوا از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ ساز بوده و روحیه ظلم ستیز مردم این منطقه در تاریخ ثبت شده‍است و امروز هم یک‍بار دیگر ملت شریف این شهرستان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس و با اعلام انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی مخالفت با ظلم و جنایت را نشان دادند.

امیر اکرمی‍نیا بیان کرد: مسئله فلسطین مسئله‍ای مربوط به حیات معنوی، مادی و آینده جهان اسلام  است و کمک به مردم بی‍دفاع و مظلوم فلسطین هم جنبه انسانی، هم جنبه اسلامی و هم جنبه راهبردی دارد. امروز در کشورهای غیر مسلمان هم راهپیمایی در حمایت از فلسطین برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت:  انگیزه حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین باعث شده تا مردم در آخرین روز جمعه ماه رمضان در دو هزار نقطه در کشور و ۱۰۰ کشور جهان در علیه رژیم منحوس و پلید اسراییل راهپیمایی برگزار می‍کنند.

امیر اکرمی‍نیا، دولت‌های غربی‌ها را مدعیان دروغین حقوق بشر خواند و افزود: بیش از  ۳۳ هزار زن و کودک در شش ماه اخیر به شهادت رسیده اند ولی غربی ها هیچ واکنش موثری نشان نمی‍دهند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی دو هفته بیمارستان شفا غزه را اشغال کرد و بیماران و کادر درمان این بیمارستان را به شهادت رساند و غرب همچنان از این رژیم حمایت می کند.

اکرمی‍نیا به پایداری مردم غزه اشاره کرد و گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته و نزدیک است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ۷۵ سال از جعل رژیم اسرائیل در منطقه می‌گذرد، بیان کرد: هدف اصلی غرب از جعل رژیم صهیونیستی در منطقه، تسلط بر منطقه و کنترل جهان اسلام بوده تا از این طریق مانع پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی شود.

وی گفت: مسئله فلسطین مسئله جغرافیا و سرزمین و یا مسئله عربی و اسراییلی نیست، مسئله فلسطین نماد شرارت کفر و استکبار علیه اسلام است. فلسطین خاکریز جهان اسلام است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  بیان کرد: نامگذاری این روز برای جلوگیری از فراموش شدن فلسطین بود.

وی گفت: راه مقاومت تنها مسیر نجات فلسطین است و مردم فلسطین این راه را انتخاب کرده‍اند، فلسطین پیروز است و نشانه‌های این پیروزی با توجه به نهادینه شدن مقاومت در سراسر منطقه مشهود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز