خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

هم‌نوایی مردم جهان با فلسطین رژیم صهیونیستی را فلج خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۰۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: هم نوایی جهانی امروز قابل مشاهده است و این فرصت تاریخی برای مسلمانان جهان به وجود آمده است تا با اتحاد بیشتر نشان دهند رژیم جعلی نمی‌تواند باقی بماند.

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در راهپیمایی روز قدس گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس نه فقط برای مسلمانان جهان بلکه برای همه آزادگان جهان و هر آنکه به انسانیت پابند است تعیین کننده است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که در اقصی نقاط دنیا حتی غیر مسلمانان نیز نسبت به جنایات شرم‌آور رژیم صهیونیستی اعلام مواضع داشته و آن را محکوم می‌کنند.

جهانگیر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با گرامیداشت روز قدس و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اتحاد ایجاد کرده و دشمن تجاوزکار را سر جایش نشسته و آرزوی دیرینه ملل مسلمان را محقق کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه ادامه داد:حضور همه مردم جهان در راهپیمایی روز قدس پشتیبان بسیار مهمی برای این مردم مظلوم است چرا که امروز دنیا نمی‌توانند در مقابل افکار عمومی بی تفاوت بماند و هرگاه که مردم به صحنه آمده اند جنایتکاران به اجبار محکوم به عقب نشینی شده‌اند.

وی افزود: هم نوایی جهانی امروز قابل مشاهده است و این فرصت تاریخی برای مسلمانان جهان به وجود آمده است تا با اتحاد بیشتر نشان دهند رژیم جعلی نمی‌تواند باقی بماند.

جهانگیر گفت: حمایت از مظلومان جهان نباید به روز قدس ختم شود بلکه باید همواره تداوم داشته باشد تا رژیم اشغالگر قدس در منطقه فلج شود و رژیم‌های وابسته نیز به خود بیایند تا بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی مردم منطقه باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز