خبرگزاری کار ایران

صباحی‌فرد:

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان در مبارزه با صهیونیسم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۹۱

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: روز قدس نماد اتحاد مسلمانان است و حملات گسترده رژیم صهیونیستی ظرف ماه‌های اخیر به مناطق فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه به مناطق مسکونی فلسطینیان و عدم اجازه انتقال غذا و دارو، مصداق بارز نسل‌کشی، حقارت و اوج پست بودن این رژیم غاصب است.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد در جمع کارکنان ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و معیار مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است و مسلمانان در سراسر جهان در این روز به دفاع از حقوق برادران و خواهران خود در فلسطین و لبنان برمی‌خیزند.

وی افزود: روز قدس، از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) به عنوان روز ایستادگی در برابر رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در صفحات تاریخ به یادگار می ماند و تا ابد جنایات این رژیم کودک کش در اذهان عموم خواهد ماند.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: حملات گسترده رژیم صهیونیستی ظرف ماه های اخیر به مناطق فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه و به مناطق مسکونی فلسطینیان و عدم اجازه انتقال غذا و دارو، مصداق بارز نسل کشی، حقارت و اوج پست بودن این رژیم غاصب است.

وی تاکید کرد: وظیفه شرعی و قانونی ما ایجاب می کند که با حضور همه جانبه در راهپیمایی روز قدس ضمن ادای دِین خود به اسلام عزیز، وظیفه خود را در قبال همراهی و هم دردی با تمامی ملل مسلمان و غیر مسلمان آزاده در بند دنیا خاصه ملت مظلوم فلسطین اعلام داریم و به جهانیان ثابت کنیم که ملت مبارز ایران از مطالبه آرمان‌های به حقش هیچ‌گاه عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز