خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

شاهد هستیم برخی خائنین در امت اسلامی و امت عربی به صهیونیست ها کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۹۲

رییس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس گفت:در جنگ نابرابری که در ۶ ماه گذشته در جریان بود شاهد هستیم که برخی خائنین در امت اسلامی و امت عربی به صهیونیست ها کمک کردند و این ظلم مضاعفی بود که در این شرایط صورت گرفت.

به گزارش ایلنا،سردار رمضان شریف روز سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) در چهارمین جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت ها و رهبری های امامین انقلاب همواره حامی مردم فلسطین بوده و نام گذاری روز قدس موید این حمایت ها است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس هرساله در ایران دومین راهپیمایی سراسری و ملی بعد از ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این راهپیمایی در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و بازخوانی پرونده های جنایت های رژیم صهیونیستی حتما منشا اثر بوده و نگذاشته که عملیات روانی و رسانه ای صهیونیست ها در به فراموشی سپردن مساله فلسطین تحقق پیدا کند.

رییس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که موضوع فلسطین و مقاومت آنها و ظلم صهیونیست ها خبر اول دنیا است گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده اند رژیم صهیونیستی حتما به برکت مقاومت، استقامت، شجاعت و پایمردی مردم فلسطین که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند نابود خواهد شد و رو سیاهی به کسانی که به آرمان فلسطین خیانت کردند، می ماند.

وی افزود: حتی در همین جنگ نابرابری که در ۶ ماه گذشته در جریان بود شاهد هستیم که برخی خائنین در امت اسلامی و امت عربی به صهیونیست ها کمک کردند و این ظلم مضاعفی بود که در این شرایط صورت گرفت.

سردار شریف ادامه داد: امید است با برقراری آتش بس، مردم ما که همیشه در کمک به ملت فلسطین پیش قدم بوده اند در روز جهانی قدس نیز در کنار راهپیمایی، کمک های خود را ارائه کنند تا در صورت فراهم شدن شرایط برای مردم فلسطین ارسال شود.

وی با یادآوری این نکته که در چندماه گذشته شاهد کمک های مردمی بوده ایم اما پشت مرزهای ناگشوده هم مرز با صهیونیست ها باقی مانده است، افزود: به طور قطع کمک ها در روز جهانی قدس به اوج خود می رسد و مردم در پایان ماه مبارک رمضان در این کار خیر همانند سال های گذشته پیش قدم می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز