خبرگزاری کار ایران

جبلی:

یک چهارم رای دهندگان دور اول بر اساس برنامه های نامزدها در رسانه ملی برنامه ریزی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۳۱

رئیس سازمان صدا وسیما گفت: برای دور دوم انتخابات مجلس مثل دور اول، ظرفیت رسانه ملی در اختیار نامزدها و مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات صدا و سیما گفت:­ قرار بر این است تا بسته های تصویری معرفی نامزدها دوباره تهیه شود و تلاش بر این است که در همه حوزه‌های انتخابیه مناظره بین نامزدها برگزار شود.

 

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: به احتمال بسیار زیاد مناظره ها به صورت ضبطی در شبکه های استانی پخش می شود تا مردم بتوانند با نظرات و برنامه های نامزدهای انتخابات مجلس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در حال تجربه نگاری و آسیب شناسی اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات هستیم خاطرنشان کرد: تجربه دور اول بی نظیر و امیدوار کننده بود، به نظر می رسد بخشی از مشارکت مردم هم به همین شکل رقم خورد.

جبلی تصریح کرد: براساس نظرسنجی های صدا و سیما، نزدیک یک چهارم رای دهندگان به برنامه های نامزدها در رسانه ملی توجه و بر اساس آن برنامه ریزی کردند.

وی گفت: هر اندازه آشنایی مردم با نامزدهای انتخابات بیشتر باشد و برنامه های آنها مشخص شود و رقابت واقعی بین نامزدها شکل بگیرد تاثیر مستقیمی روی مشارکت خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز