خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر جای نمایندگان مجلس آینده باشم به دنبال قانون‌زدایی می‌روم نه قانون‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۲۹۷

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اولویت در مجلس دوازدهم گفت: من اگر جای نمایندگان مجلس آینده باشم به دنبال قانون‌زدایی می‌روم نه قانون گذاری. مجلس آینده باید ببیند قوانین زائد و مزاحم کدام هستند و آن‌ها حذف کند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که مدتی مطرح می‌شد مجلس قوی باید روی کار بیایید که به دولت کمک کند حال باتوجه به این‌که شما با سابقه نمایندگی که دارید، پیش بینی شما از مجلس دوازدهم چیست آیا می‌تواند مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را بر طرف کند، گفت: مجلس یعنی نمایندگان، یعنی ۲۹۰ نماینده، بنابراین باید دید اکثر این نمایندگان واجد این شرایط هستند، من احاطه علمی روی همه عزیزانی که به مجلس راه پیدا کرده‌اند، ندارم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امیدوارم با توجه به تجریه یازده دوره‌ای مجالس مختلف، نمایندگان از آن تجربیات بهره‌مند شوند، به خصوص عزیزانی که جدید به مجلس راه یافته‌اند که به‌ نظر می‌رسد از سطح تحصیلات مناسبی تری برخوردارند، جوان‌تر و پر انرژی هستند کمک کنند تا آن اتفاق خوب بیفتد.

وی درخصوص این‌که اولویت مجلس دوازدهم چه چیزی باید باشد، اظهار داشت: بنده زمانی که نماینده بودم معتقد بودم ما حجم زیادی قانون داریم و باید قوانین‌مان را کم کنیم،  من اگر جای نمایندگان مجلس آینده باشم به دنبال قانون‌زدایی می‌روم نه قانون گذاری؛ زیرا قانون را باید خود مجلس حذف کند فرد دیگری نمی‌تواند حذف کند.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: مجلس آینده باید ببیند قوانین زائد و مزاحم کدام هستند و آن‌ها حذف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز