خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

آینده‌ای درخشان در انتظار مجموعه‌ پدافند هوایی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۳۲۱

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رشد تسلیحات موشکی راداری و پهپادی نوید آینده‌ای درخشان در مجموعه‌ پدافند هوایی را می دهد، تاکید کرد: تحریم‌ها نمی تواند موتور پیشران و پیشرفت پدافند را دچار اختلال و توقف کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع معاونت‌های تخصصی این نیرو اظهار داشت: نیرو انسانی نخبه و متخصص اولین مولفه پدافند برتر و کارآمد است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: در زمینه ارتقای علوم پدافندی تمامی بسترها و ظرفیت‌ها بکار گرفته می‌شود و از طرح‌های علمی و فنی برتر به ویژه در حوزه پهپاد استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اساس و پایه مراکز علمی آموزشی و تحقیقاتی این نیرو بر پایه پژوهش محوری است، ابراز داشت: پدافند برتر زمانی نمایان می‌شود که همیشه چند گام جلوتر از تهدیدات باشیم و بتوانیم در موقعیت‌های مختلف اقدام غیرقابل پیش بینی و متقابل را انجام دهیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه رشد تسلیحات موشکی راداری و پهپادی نوید آینده‌ای درخشان در مجموعه‌ پدافند هوایی را می دهد، گفت: تحریم‌ها نمی تواند موتور پیشران و پیشرفت پدافند را دچار اختلال و توقف کند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی مراکز علمی این نیرو در راستای پذیرش و انتقال دانشجو به منظور تبادل دانش و هم‌افزایی با سایر دانشگاه‌های نظامی کشورهای هم پیمان در مرحله نهایی و اجرایی است، تاکید کرد: اساسی‌ترین اولویت ارتش و نیروهای مسلح کشورمان پیشرفت لحظه‌ای مطابق با فناوری روز دنیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز