خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج سازندگی:

سالی ۵۰ میلیون نهال در کار مشترک با منابع طبیعی کاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۴۳

مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: هر سال ۵۰ میلیون نهال انشاء الله در کار مشترک با منابع طبیعی و با محوریت رده‌های بسیج، بسیجیان عزیز همیشه در صحنه و جهادگران کاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در مراسم مشترک روز درختکاری در نیروهای مسلح که امروز  صبح (۱۵ اسفند) یا شعار «ایران سرسبز ایران قوی» برگزار شد اظهار داشت: ما سه دلیل برای مشارکت در طرح نهال‌کاری داریم که عبارتند از:

۱- تحقق فرمان مقام عظمای ولایت در کاشت سه نهال توسط هر ایرانی.

۲- برای دادن پاسخ محکم به دشمن که مسئله محیط زیست و منابع طبیعی را می‌خواهد به خیال واهی خود به تحدید برای انقلاب اسلامی تبدیل کند.

۳- برای آینده ایران سبز ایران اسلامی و میراث فرزندانمان.

وی ادامه داد: بسیج بعنوان حلقه میانی و تشکیلات انقلاب اسلامی است و برای کمک به سازمان منابع طبیعی کشور پای کار آمده است.

سردار زهرایی تأکید کرد: هر سال ۵۰ میلیون نهال انشاء الله در کار مشترک با منابع طبیعی و با محوریت رده‌های بسیج، بسیجیان عزیز همیشه در صحنه و جهادگران کاشته خواهد شد.

وی گفت: بسیج در فصل جدیدی از همکاری با وزارت جهاد کشاورزی به زراعت چوب می‌پردازد به نحوی که نهال کاری به صورت اقتصادی دنبال شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی در  تشریح جزئیات این طرح تصریح کرد: واگذاری زمین با منابع طبیعی، بسیج کنندگی مردم و گذاری تسهیلات با بسیج سازندگی خواهد بود تا ان‌شاءالله بتوانیم در موضوع اقتصاد مقاومتی از دریچه منابع طبیعی کمک موثری به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکنیم.

وی در پایان اظهار داشت: سازمان بسیج  مستضعفین به عنوان مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی بسیار مهم است که بتواند این فرمان مقام معظم رهبری را با همکاری مشترک با سازمان منابع طبیعی تحقق ببخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز