خبرگزاری کار ایران

آیت الله جنتی:

مسئولان قوای سه‌گانه با خدمتگزاری در پی رفع مشکلات مردم و کشور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۳۶

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم‌سالاری دینی مجاهدت کرده‌اند و مسئولان در قوای سه‌گانه باید با خدمتگزاری در پی رفع مشکلات مردم و کشور باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه اجلاس پایانی پنجمین دوره مجلس خبرگان در سخنانی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: در آغاز آخرین جلسه خبرگان در دوره پنجم هستیم و امیدواریم شاهد برگزاری پرثمر این اجلاسیه باشیم. درود می‌فرستیم به روان پاک بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران باردیگر با تکیه بر بصیرت و غیریت دینی خود طراحی دشمنان را در انتخابات شکستند.

رییس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم‌سالاری دینی نیز مجاهدت کرده‌اند و مسئولان در قوای سه‌گانه باید با خدمتگزاری در پی رفع مشکلات مردم و کشور باشند.

به گزارش ایلنا، متن سخنرانی آیت الله جنتی در آغاز سیزدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و مولانا ابی القاسم محمد و علی اهل بیته الطیبین الطاهرین المعصومین

از قاری محترم که با تلاوت زیبای خود مجلس را به عطر آیات روحبخش قرآن معطر کردند تشکر می‌کنم خدمت اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان رسانه‌ها عرض سلام و خیر مقدم دارم و امیدوارم شاهد برگزاری پرثمر آخرین اجلاسیه خبرگان در این دوره باشیم.

درود می‌فرستیم به روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس سره) و شهدای گرانقدر و یاد حضرات آیات فاضل گلپایگانی، نمازی و امامی کاشانی و سایر اعضای فقید این مجلس را گرامی می‌داریم.

در روز‌های پایانی ماه معظم شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، ان شاءالله لطف الهی در این ماه‌های شریف بیش از پیش شامل ملت شریف و مومن ایران اسلامی شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت سر گذاشتیم و مردم فهیم ایران بار دیگر با تکیه بر بصیرت دینی و غیرت ملی خود، طراحی دشمنان ایران اسلامی را بی اثر کردند و نشان دادند درکی درست از منافع ملی دارند.

حقیقتاً رهبران انقلاب اسلامی و همچنین مردم شریف ایران اسلامی از نعمت‌های بی بدیل الهی هستند که در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم سالاری دینی مجاهدت کرده اند و مسئولان کشور نیز در قوای سه گانه باید با خدمتگزاری خالصانه، شکرگزار این نعمات گرانقدر باشند و در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز