خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد؛

اعلام نهایی منتخبان مجلس خبرگان در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۲۳

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام منتخبان مجلس خبرگان رهبری در این استان گفت: ‌۳۲‬ کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا، سید عباس جوهری بعد از ظهر دوشنبه از پایان شمارش و اعلام نتیجه نهایی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران خبر داد و گفت: از جمع کاندیداهای رقابت مجلس خبرگان رهبری ۱۶ نفر به عنوان منتخبین مردم انتخاب شدند که اسامی این افراد به شرح ذیل است؛

۱) علیرضا اعرافی

۲) محسن قمی

۳) حسینعلی سعدی

۴) محمدعلی موحدی کرمانی

۵) محمود رجبی

۶) علی مؤمن‌پور

۷) غلامعلی صفایی

۸) سیدمحمدعلی موسوی جزایری

۹)محمود محمدی عراقی

۱۰) غلامعلی نعیم‌آبادی

۱۱) قربانعلی دری نجف‌آبادی

۱۲) غلامرضا مصباحی‌مقدم

۱۳) عبدالجواد ابراهیمی‌فر

۱۴) احمد دانش زاده مؤمن

۱۵) سعید صلح میرزایی

۱۶) محمدرضا ناصری

وی با اشاره به پایان فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: از جمع ۱۰ حوزه انتخابیه، نتیجه ۹ حوزه انتخابیه اطلاع رسانی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه فرآیند شمارش آرا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر به علت کثرت نامزدها و حضور ۳۰ نماینده، به طول انجامید، تصریح کرد: ۱۴ نفر از منتخبین مجلس این حوزه انتخابیه با کسب ۲۰ درصد از آرای ماخوذه صحیح به عنوان منتخب مردم معرفی و به مجلس شورای اسلامی راه یافته و ۳۲ نفر باقی مانده نیز در رقابت دور دوم حضور پیدا خواهند کرد.

جوهری در تشریح زمان برگزاری دور دوم رقابت‌ها در خصوص انتخاب نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تعیین وقت از سوی شورای نگهبان در اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

وی خطاب به مردم ابراز داشت: از همه عزیزان به ویژه مردم بصیر و فهیم استان تهران که با وجود بمباران تبلیغاتی دشمن پای نظام و انقلاب ماندند و در انتخابات شرکت کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به میزان داوطلبان در انتخابات بیان کرد: در این دوره شاهد حضور و رقابت سه برابری نامزدها نسبت به دوره‌های قبل بودیم و در این راستا از همه داوطلبان که با حضورشان به گرم شدن تنور انتخابات کمک کردند تشکر می‌کنم.

جوهری از همکاری همه عوامل و هیئت‌های اجرایی و نظارت، اعضای شورای تأمین و اداری، اعضای شعب و نیروهای بسیج، امنیتی و انتظامی، فرمانداران، بخشداران، نمایندگان فرمانداری، شهرداری‌ها، حوزه فناوری و مخابرات و ثبت احوال و همه دستگاه‌های اداری کمک کننده به امر انتخابات نیز تقدیر به عمل آورد و یادآور شد: به صدا و سیما و خبرنگارانی که رسانه بودند و به فرآیند امر خطیر انتخابات یاری رساندند نیز خدا قوت گفته و کمال قدردانی خود را اعلام می‌کنم.

وی از فرصت ۴۸ ساعتی برای اعتراض افرادی که آرای آنها شمارش و اعلام شده نیز خبر داد و عنوان کرد: این افراد می‌توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند و ان‌شاالله ظرف مدت ۷ روز به اعتراضات رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز