خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدحسنی:

در کنار مردم بودن بالاترین سرمایه یک مدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۶۰

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: در پرتو حماسه حضور ماندگار و تمدن ساز مردم در انتخابات ۱۱اسفند۱۴۰۲ توطئه های دشمنان خنثی شد و سرمایه اجتماعی کم نظیری برای ایران و انقلاب رقم خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نخستین همایش شورای عالی فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش که در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، اظهارداشت: مشارکت خانواده ارتش در عرصه انتخابات بسیار چشمگیر است و موجب خلق افتخاری شگرف در کارنامه ارتش مردمی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در پرتو حماسه حضور ماندگار و تمدن ساز مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ توطئه های دشمنان خنثی شد و سرمایه اجتماعی کم نظیری برای ایران و انقلاب رقم خورد.

وی با تشریح عوامل معنوی در مدیریت موفق مدیران و فرماندهان، بیان داشت: توجه مدیران و فرماندهان به مسائل معنوی از عوامل برتر ساز در موفقیت و پیشرفت است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با برشمردن تاثیر برخی از عوامل معنوی در رشد، تعالی و عاقبت به خیری فرماندهان، اذعان داشت: صداقت در قول و فعل، توکل بر خدا، رعایت تقوای الهی، توسل، تلاش در راه تکلیف می تواند در موفقیت یک مدیر و فرمانده نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در با اشاره به اینکه تلاش در راه تکلیف باید اولویت اصلی مدیران و فرماندهان باشد، خاطرنشان کرد: یقینا تلاشگری و جهاد موجب بازدهی فرآیند کاری و از میان برداشتن مشکلات می شود.

وی بابیان اینکه مقاومت و استقامت در راه رسیدن به هدف بدون شک با صرف تلاش و انرژی مضاعف تحقق پیدا می کند، تصریح کرد: برخورداری از روحیه امید به حل مشکلات  یقینا توسط مقام مسئول به زیر مجموعه تسری پیدا می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اولویت بندی امور مهم از غیر مهم، سازگاری با اطرافیان و جامعه هدف، مشورت کردن با افراد نخبه و نیز احترام به سلایق مختلف را از خصوصیات بارز و ملموس یک فرمانده نمونه دانست و گفت: در کنار مردم بودن بالاترین سرمایه یک مدیر است؛ حالا در هر عرصه و مسئولیتی که می خواهد باشد.

وی با تمجید از عملکرد مثبت و ارزنده مجموعه پدافند هوایی ارتش در برقراری همه جانبه امنیت آسمان امن ایران اسلامی، تاکید کرد: پدافند در اولویت و  مورد رضایت رهبر انقلاب است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز