خبرگزاری کار ایران

سردار زهرایی عنوان کرد:

صدور آماده باش به گروه های جهادی و دستور ارسال تجهیزات تخصصی و مکانیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۰۳

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: آماده باش به گروه های جهادی و دستورات لازم درباره ارسال تجهیزات تخصصی و مکانیکی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، ​سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان‌وبلوچستان، سازمان بسیج سازندگی در آمادگی کامل جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده قرار دارد.

وی درباره اقدامات انجام شده در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان گفت:با اعلام ماموریت صادر شده کلیه تجهیزات و ماشین آلات مستقر در استان در «چابهار» و شهرستان «دشتیاری» استان سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه درباره اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان فراخوان صادر کرده‌ایم، افزود: اقدامات صورت گرفته با همکاری بسیج سازندگی استان به شرح ذیل است:

۱.تاکنون  ۳۵ گروه جهادی به نقاط آسیب دیده اعزام شده اند

۲.  ۲۰دستگاه  ماشین آلات  لجستکی برای خدمت رسانی در ۴ نقطه از استان

۳. با توجه به خراب شدن تصفیه خانه تهیه ۲۰۰۰ شل آب معدنی و توزیع بین مردم

۴. تهیه و توزیع بسته های معیشتی

۵. تهیه و توزیع روزانه ۱۰ الی ۵۰ هزار قرص نان بین افراد آسیب دیده

۶. اعزام ۱۶ قایق برای جابه جایی افراد

۷. توزیع و توزیع ۱۰۰۰ عدد پتو با همکاری بسیج سازندگی استان و قرارگاه محرومیت زدایی

۸. توزیع ۱۲۰ کیسه خواب

۹. تهیه ۲ کف کش برای خالی کردن آب از منازل

۱۰. تهیه ۵۰۰ جفت چکمه برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده

وی همچنین اعلام کرد: نیاز مندی های ضروری از قبیل مواد غذایی و خوراکی  شامل برنج -مرغ کنسرو جات -آب معدنی نیاز هست که مردم میتوانند از طریق بسیج سازندگی شهرستانها و گروه های جهادی جمع آوری کرده و به منطقه ارسال نمایند.

زهرایی در ادامه عنوان کرد: تجهیزات تخلیه آب ،لجن کش ،کف کش و سایر ملزومات ضروری تخلیه آب ،نانوایی سیار و آشپز خانه سیار مورد نیاز می باشد ودر عرصه عمرانی بعد از تخلیه آب به جهت  بازسازی زیر ساخت های آسیب دیده از سیل مورد نیاز می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز