خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در ۷ حوزه انتخابیه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۰۷۷

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج انتخابات در چند حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام نتایج انتخابات در چند حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج انتخابات در ۱۹۷ حوزه انتخابیه از ۲۰۸ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نهایی شده است.

نتایج اعلام شده به این شرح است:

از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر روح الله متفکرآزاد با  ۱۰۹ هزار و ۸۹۹ رای و مسعود پزشکیان با ۹۵ هزار و ۹۹۳ رای از مجموع ارا ۴۰۱۶۱۳ رای به عنوان دو منتخب تبریز انتخاب شدند.

علی جعفری، جواد عبادی، رضا سپیدی، علی آجودان زاده، علیرضا منادی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا میرتاج الدینی و علیرضا نوری به مرحله دوم راه پیدا کردند.

از حوزه انتخابیه اهواز باوی، حمیدیه و کارون مجتبی یوسفی با  ۹۴ هزار و ۴۸۸ رای و سید محسن موسوی زاده با ۸۱ هزار و ۹۴۳ رای و محمد امیر با ۷۸ هزار و ۴۳۱ رای از مجموع ۳۳۲ هزار و ۷۸۰ رای به عنوان منتخبین اهواز معرفی شدند.

از حوزه انتخابیه ایلام فریدون همتی با ۳۵ هزار و ۱۳۱ رای و سارا  فلاحی با ۳۴ هزار و ۹۲۰ رای از مجموع ۱۵۸۱۴۳ رای به عنوان منتخبین ایلام انتخاب شدند.

از حوزه انتخابیه بروجرد عباس گودرزی با ۲۷ هزار و ۱۴۰ رای و فاطمه مقصوری با ۱۷ هزار و ۳۴۳ رای از مجموع ارا ۸۴۷۸۳ رای شدند.

از حوزه انتخابیه بویراحمد محمد بهرامی با ۷۱ هزار و ۷۴۷ رای از مجموع ارا ۱۸۸۴۵۲ منتخب شد.

از حوزه انتخابیه شیروان عباس قدرتی با ۱۴ هزار و ۹۶۵ رای از مجموع ۵۴۸۸۰ رای و  و از حوزه انتخابیه پاکدشت فرهاد بشیری با  ۳۰ هزار و ۵۸۲ رای از مجموع ۸۴۵۲۱ رای به عنوان منخبان مردم معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز