خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای نگهبان:

رای گیری از همه مردم حاضر در شعب اخذ رای انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۴۰

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه زمان رای گیری عملا به پایان رسیده است، تاکید کرد: در قانون نیز پیش‌بینی شده‌ است که از کسانی که در حوزه اخذ رای حضور دارند، رای‌گیری به عمل خواهد آمد و این اطمینان را به تک تک مردم می‌دهیم که آرای تک تک کسانی که به هر دلیلی رای‌گیری از آنها به تاخیر افتاده یا دیر به محل اخذ رای حضور یافتند، اخذ کنیم.

به گزارش ایلنا، هادی طحان نظیف بامداد امروز شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان گفت: به لطف خدا موضوع نظارت بر فرآیندهای انتخابات را از ابتدای آغاز رای‌گیری تا الان داشتیم و با مشکلی مواجه نیستیم. 

وی ادامه داد: گزارش‌های معدودی را از طریق سامانه «مردم ناظر» دریافت کردیم و حسب وظیفه این گزارش‌ها را پیگیری کردیم و با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه زمان رای‌گیری عملاً به پایان رسیده است، اظهار داشت: به لحاظ قانون منعی وجود ندارد و در قانون نیز پیش‌بینی شده‌ است که از کسانی که در حوزه اخذ رای حضور دارند، رای‌گیری به عمل خواهد آمد.

طحان نظیف افزود: این اطمینان را به تک تک مردم می‌دهیم که آرای تک تک کسانی که به هر دلیلی رای‌گیری از آنها به تاخیر افتاده یا دیر به محل اخذ رای حضور یافتند، اخذ کنیم و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بعد از اتمام فرآیند رای‌گیری موضوع شمارش آرا در دستور کار عزیزان‌مان در شعب اخذ رای قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز