خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

با قهر از صندوق‌های رای مشکلات حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۲۶

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در مسجد پیامبر اعظم «ص» شهرک شهید محلاتی رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایلنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در اولین ساعات رأی گیری با حضور در مسجد پیامبر اعظم «ص» شهرک شهید محلاتی رأی خود را به صندوق انداخت. 

وی در حاشیه شرکت در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون در صحنه‌های مختلف همیشه سرنوشت ساز بوده و امروز نیز این مردم که مشاهده می‌کنید علیرغم یخبندان و سرمای شدید قبل از ساعت ۸ برای ادای تکلیف سیاسی اعتقادی خود صف کشیده‌اند. 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: همانگونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اقصی نقاط کشور این بصیرت را با اقتدار به نمایش گذاشتند قطعا به لطف الهی بار دیگر این مردم شگفتی ساز خواهند شد و با انتخاب افرادی لایق و دلسوز برای کشور و نظام اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان که مدعی هستند مردم از انقلاب خودشان خسته شده اند خواهند زد. 

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان خاطر نشان ساخت: قطعا مشکلاتی وجود دارد، اما باید بدانیم با قهر کردن از صندوق‌های رای آن‌ها حل نمی‌شود بلکه با حضور آگاهانه و حداکثری است که می‌توانیم با انتخاب افرادی شایسته ضمن اصلاح امور، دشمن را بیش از پیش از طمع ورزی نسبت به ایران عزیز محروم سازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز