خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی زاده در مسجد جامع ابوذر:

حضور مردم پای صندوق ها در واقع پر کردن خشاب نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۷۶

فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای امنیت‌‌زا و پر کردن خشاب نیروهای مسلح و پر کردن مشت نیروهای مسلح است؛ مردم غفلت نکنند بیایند.

به گزارش ایلنا، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شعبه اخذ رأی مسجد ابوذر تهران، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی گفت: داشتن نیروی مسلح قوی و تجهیزات پیشرفته و امکانات شرح لازم هست ولی کافی نیست حضور مردم در انتخابات پر کردن خشاب نیروهای مسلح است شرط کافی برای حفظ امنیت و ایستادن قدرتمندانه مقابل دشمن، حضور مردم، همگرایی، وحدت و یکپارچگی است.یکی از عوامل مهم امنیت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

فرمانده هوافضای سپاه گفت: از کسانی که هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند خواهش می کنم غفلت نکنند و پای صندوق های رای بیایند. ما یک روز باید سلاح دست می گرفتیم و مقابل دشمنان می ایستادیم در دفاع مقادس یا مقابل داعشی ها به همین شکل عمل شد امروز هم با حضور در صندوق های رای همین کار را می کنیم.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای امنیت‌‌زا و پر کردن خشاب نیروهای مسلح و پر کردن مشت نیروهای مسلح است؛ مردم غفلت نکنند بیایند.

وی کفت: مردم به هر کسی دوست دارند رای بدهند اما آمدن مردم زنده بودن کشور را نشان می دهد و حتما تولید امنیت و قدرت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز