خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی،

حزب همبستگی به سید حسن خمینی تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۹۸۷

حزب همبستگی در پی درگذشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی در پیامی به حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است: 

انالله و انا الیه راجعون

محضر آیت الله سید حسن آقا خمینی

رحلت اندوهبار آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی رضوان الله علیه، پدر همسر مکرمه جنابعالی و از اساتید و شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

بی شک خدمات ارزنده آن مرحوم به عنوان یکی از شاگردان و همراهان امام راحل، در سمت هایی همچون عضویت در شورای عالی قضایی و هیأت عفو زندانیان و همکاری با مراکز علمی و حوزوی داخل و خارج از کشور و همچنین در کسوت محقق و مولف کتب و مقالات متعدد علمی، باقیات صالحاتی ارزشمند در پیشگاه خداوند متعال و موجب علو درجات برای آن سعید فقید خواهد بود.

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن فقیه پارسا، برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و هم نشینی با اجداد طاهرینش و برای جنابعالی، خانواده محترم و بازماندگان معزز، صبر و اجر از درگاه ایزد یکتا مسئلت می نماید و فقدان آن مرحوم را به همه مردم ایران به خصوص همراهان، شاگردان و ارادتمندان وی، صمیمانه تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز