خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار سرکنسول ایران در کازان مطرح کرد:

ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات انجام شده در جریان سفر رئیس‌جمهور تاتارستان به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۹۴۴

وزیر امور خارجه بر ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات انجام شده در جریان سفر و دیدارهای رئیس‌جمهور تاتارستان با مقامات عالیرتبه کشورمان برای ارتقای سطح همکاری‌ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، علمی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و گردشگری و لزوم ملموس کردن نتایج همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، داوود میرزاخانی، سرکنسول ایران در کازان روسیه ظهر امروز شنبه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری تاتارستان و سایر جمهوری‌ها و مناطق سیزده گانه حوزه ولگا ارائه کرد.

همچنین توافقات انجام شده در جریان سفر اخیر رستم مینیخانف، رئیس جمهوری تاتارستان به تهران و اصفهان در راستای توسعه همکاری‌های استانی مورد توجه و اهتمام قرار گرفت.

وزیر امور خارجه بر ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات انجام شده در جریان سفر و دیدارهای رئیس‌جمهور تاتارستان با مقامات عالیرتبه کشورمان برای ارتقای سطح همکاری‌ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، علمی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و گردشگری و لزوم ملموس کردن نتایج همکاری‌های فیمابین تاکید کرد. 

امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم و تقویت ارتباط مستمر با دانشجویان و ایرانیان مقیم و تسهیل همکاری‌های بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از دیپلماسی عمومی فعال در راستای معرفی ظرفیت‌های ایران را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز