خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عالی کشور:

قضات و کارکنان جانباز در قوه قضاییه در اجرای عدالت سرمشق هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۰۵

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: قضات و کارکنان جانباز در قوه قضاییه که همه اهتمام‌شان اجرای عدالت است، افتخار ما و سرمشق و الگوی جامعه اسلامی هستند.

به گزارش ایلنا، به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت مقام جانباز، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری به منظور تجلیل از قضات و کارکنان جانباز دیوان عالی کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور ضمن گرامیداشت میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) این روز را به جانبازان انقلاب اسلامی و به ویژه رهبر جانباز انقلاب آیت‌اللّه خامنه‌ای تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به جایگاه و مقام والای حضرت ابوالفضل العباس (ع) اظهار داشت: ویژگی حضرت عباس (ع) ایمان سخت و استوار، بصیرت کامل و عمیق نسبت به ولایت و امامت بود و به همین دلیل امام حسین (ع) ایشان را پرچم دار نهضت کربلا قرار داد که در دفاع از ولایت به شهادت رسید.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: ما وظیفه داریم نسبت به جانبازان و ایثارگران و این سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی که از خودگذشتگی آن‌ها باعث بارور شدن شجره طیبه انقلاب شد؛ ادای وظیفه و تکلیف کنیم و یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

منتظری گفت: شهدا و جانبازان مصداق آیه شریفه عند ربهم یرزقون هستند و ارزش واقعی این عزیزان نزد خداوند تبارک و تعالی محفوظ است، گرامیداشت و پاسداشت روز جانباز در برابر اجری که خداوند برای آن‌ها قرار داده بسیار ناچیز است.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: قضات و کارکنان جانباز در قوه قضائیه که همه اهتمامشان اجرای عدالت است، سرمشق و الگوی جامعه اسلامی ما هستند.

در پایان این مراسم که به همت معاونت برنامه‌ریزی و امور عمومی و روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد، از ۱۸ نفر از جانبازان شاغل در دیوان عالی کشور با اهدا لوح و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز