خبرگزاری کار ایران

سید نظام‌الدین موسوی:

لیست امناء تا روز دوشنبه نهایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۸۰

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) تاکید کرد: ائتلاف امنا براساس ۵۰ شاخص تعیین شده کار بررسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا، سید نظام‌الدین موسوی امروز اظهار کرد: برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ۵ ضلع ائتلاف امنا براساس این ۵۰ شاخص، مصاحبه‌ها و ارزیابی‌های خود را انجام داده و هر کدام از اضلاع ۴۰ نفر را تا امروز به ائتلاف معرفی کرده اند.

وی افزود: با معرفی ۴۰ نامزد از سوی هر یک از اضلاع به ائتلاف، جمع نامزدهای معرفی شده به ۲۰۰ نفر رسیده است که از بین این ۲۰۰ نفر طبق بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد تعداد نامزدها به ۶۰ نفر تقلیل خواهد یافت.

وی تاکید کرد: با ارزیابی های تخصصی که فردا و پس‌فردا صورت خواهد گرفت لیست ۳۰ نفره ائتلاف امنا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران به احتمال زیاد تا پایان روز دوشنبه هفته جاری نهایی خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ائتلاف امنا شاخص‌محور است نه شخص‌محور و انتخاب اعضای لیست براساس شاخص‌ها انجام می‌شود و به همین دلیل ما تاکنون درباره موضوعی به نام سرلیست و بحث و ورود نکرده‌ایم چرا که برای ما ملاک شاخص‌ها است نه اشخاص.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز